MADDE 1. TARAFLAR
1.1- END DERNEGI :
Ünvani: |
END DERNEGI |
Adresi: |
|
Telefon: |
|
Faks: |
|
Email: |
1.2- ÜYE :
Adi/Soyadi/Ünvani: |
ÜYE adi |
Adresi: |
– |
Telefon: |
– |
Email: |
– |
MADDE 2. SÖZLESME KONUSU
Bu sözlesmenin konusu, ÜYE tarafindan, END DERNEGI’ne ait end.org.tr’de ya da asagida tanimlanan Site’de bulunan hizmetlerin satin alinmasi ve kullanimi ile ilgili olarak taraflarin hak ve yükümlülüklerinin saptanmasidir.
MADDE 3. SÖZLESME KONUSU HIZMETLER VE TANIMLAR
Sözlesme konusu hizmetin adi, ÜYE tarafindan, END DERNEGI’nin end.org.tr isimli sitesinde yer alan, nitelikleri, adi, fiyati ve ödeme sekli belirlenmis ve SITE’de üzerinden verilecek hizmetler arasindan seçilen hizmetlerdir.
TANIMLAR
Site: END DERNEGI tarafindan hazirlanan ve END DERNEGI Web Sitesi ya da END DERNEGI’nin anlastigi araci kurumlar sitesi ile baglantili olarak olusturulan katma degerli hizmetlerin sunuldugu mecralari;
Video: END DERNEGI tarafindan belirlenen konulara iliskin egitim, ses ve görüntü kayitlarini;
Içerik: Site ve/veya herhangi bir Web Sitesinden yayinlanan veya erisimi mümkün olan her türlü bilgi, dosya, resim, rakam, fiyat v.b görsel, yazinsal ve isitsel imgeler ve videolari;
Hizmetler: END DERNEGI’nin, ÜYE’nin ihtiyaç duyacagi is ve islemleri/hizmeti tahmin ve tespite dayali gelistirerek, internet ortaminda kolay ve rahat bir sekilde ulasilip kullanilmasi için sundugu sitedeki uygulamalar, hizmetler, video ve içerikleri, kapsamaktadir.
MADDE 4. GENEL HÜKÜMLER
MADDE 5. ÇEVRIM IÇI DAVRANIS KURALLARI VE YAPTIRIMLAR
MADDE 6. TEMERRÜT HÜKÜMLERI
Taraflarin isbu sözlesmeden kaynaklarindan edimlerini yerine getirmemesi durumunda Borçlar Kanunu’nun ilgili maddesinde yer alan Borçlunun Temerrüdü hükümleri uygulanacaktir. Temerrüt durumlarinda, herhangi bir tarafin edimlerini süresi içinde yerine getirmemesi durumunda diger taraf söz konusu edimin yerine getirilmesi için edimini yerine getirmeyen tarafa 7 günlük süre verecektir. Bu süre zarfinda da yerine getirilmesi durumunda edimini yerine getirmeyen taraf mütemerrit olarak addolunacak ve alacakli edimin ifasini talep etmek suretiyle malin teslimini ve/veya sözlesmenin feshini ve bedelin iadesini talep etme hakkina sahiptir.
MADDE 7. CAYMA HAKKI
ÜYE tarafindan cayma hakkinin kullanilabilmesi için, hizmetin verilecegi günden 5 (bes) gün öncesine kadar END DERNEGI’ye faks, e-posta veya telefon ile bildirimde bulunulmasi ve hizmetin ÜYE tarafindan kabul edilmis olan önbilgiler geregince, kullanilmamis olmasi sarttir. Hizmetin kullanilmasina 5 (bes) günden daha az bir süre kaldiginda hizmet bedeli iadesi yapilamaz. Cayma hakkinin kullanilmasi halinde, üçüncü kisiye veya ÜYE’ye gönderilen hizmete iliskin fatura aslinin (asli gönderilmisse) iadesi zorunludur. Cayma hakkina iliskin ihbarin ulasmasini takip eden yedi (10) is günü içinde hizmet bedeli (kredi kartiyla ödenmemisse) ÜYE’ye aynen iade edilir (varsa ödenmis vergiler mahsup edilerek). ÜYE, kendisine Fatura asli gönderilmezse, fatura aslini aynen iade etmedigi takdirde, ÜYE’ye KDV ve varsa diger yasal yükümlülükler iade edilemez.
Hizmet bedeli kredi kartiyla ödenmisse, Hizmet iade bedeli (varsa ödenmis vergiler mahsup edilerek), banka tarafindan ÜYE hesabina, cayma tarihinden itibaren 2-6 hafta arasi bir süre içinde yansitilmakla beraber bu sürede END DERNEGI’nin sorumlulugu bulunmamaktadir. Havale/EFT ödeme seçeneklerinde iade, ÜYE’den havale gönderdigi hesabina havale/EFT iade gönderilmesi suretiyle (hesabin fatura adresindeki kisinin adina veya kullanici üyenin adina olmasi sarttir ) yapilacaktir
MADDE 8. YETKILI MAHKEME
Bu sözlesmenin uygulanmasinda, Sanayi ve Ticaret Bakanligi’nca ilan edilen degere kadar Tüketici Hakem Heyetleri ile END DERNEGI’nin yerlesim yerindeki Tüketici Mahkemeleri yetkilidir. Siparisin gerçeklesmesi durumunda ÜYE bu sözlesmenin tüm kosullarini kabul etmis sayilir.